onsdag 19 augusti 2009

Tack Sophia!

Förra veckan beställde jag en massa material från Dekoreramera till mina doptårtor som vi ska äta på lördag. Jag betalade och mailade kvittot för att få sakerna i tid. Idag (onsdag) får jag reda på att paketet inte är skickat än och att det i värsta fall inte skulle komma fram i tid. Något frustrerad och irriterad diskuterade jag ärendet med Sophia via sms på mobilen och till slut löste det sig i allafall på bästa sätt. Dekoreramera ligger i Stockholm där även mina föräldrar bor. Och på fredag kommer min mamma ner därifrån med tåg, så från att i ställa in dopet (inte riktigt men nästan, vad vore ett dop utan tårta?) så tar min mamma med paketet på tåget. Vi kan nu fira dopet med tårta, buller och bång!

Snacka om service och samarbete!


Så från att nästan svartmåla och bannlysa Dekoreramera har jag nu ändrat min åsikt! Jag kommer definitivt handla därifrån igen men då med lite mer framförhållning och förtydligande om det är ett viktigt paket.

Kram Karin

3 kommentarer:

  1. Varsågod :D
    Varmt välkommen åter!
    Hälsningar
    Sophia Sundberg
    www.dekoreramera.se

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att det löste sig!
    Själv har jag även bra erfarenhet av Dekorera Mera, bor iofs rätt nära butiken, så det händer att jag åker dit och handlar direkt..
    Lycka till med dopet!

    SvaraRadera
  3. Vad skönt det löste sig!!! Men som du säger kanske bra vara ute i god tid nästa gång.... ;-)

    SvaraRadera